Back från Sthlm/Sundsvall

Asså fy faan vilken otur vi hade med vädret, det var svin kallt!! Vi var på högvakten på Regement 1 och sen slottet från 09.00 på morgonen till ca 13.00-14.00 och gud så jag frös, trots jag hade vinterjackan. Det var dock värt det, en upplevelse plus att min bror är grym på ridandepolis!
 Vi åt en väldigt god lunch iaf på Kryp in i Gamla stan som jag kan rekomendera, sedan tog jag och min andra bror Anton fel bro och virrade runt på Södermalm i två timmar innan vi var tvugna att gå hela vägen tillbaka för att ta oss till den norra sidan och de bra affärerna... Jag får iaf vara glad över att om inte självaste Storstadspojken (Bellas pojkvän) cyklade förbi och vad som såg ut att vara Blondinbellas rygg. Sen var det någon till också fast nu har jag glömt vem det var, säkert nån b-kändis som inte är ihågkommen imorgon.

Dåligt väder och hets hem för pingisavslutning gjorde att vi for på kvällen mot Sundsvall där vi handla loss på IKEA. Gud vad jag älskar IKEA, är så himmla sugen på att skaffa en egen lägenhet så jag får inreda den! Vi handlade det sista idag, jag köpte bla en liten ljuskrona till mitt rum och sedan var det skynda hem till Umeå igen och pingisavslutningen. Den gick bara fint men jag saknar dem redan, kanske bra att jag får en paus nu då så man inte blir för fäst. Får ju faktiskt se dem till hösten igen så det är ju inte hejdå.



Är så himmla stolt att jag har en bror som kan galopera och fick vara den att hålla fanan på slottet! :)
                                           Storebror Anton

                                           Mitt favvo-linne och läppglans för tillfället

          Min nya ljuskrona kommer göra sig bra på rummet, kan knappt vänta tills jag hinner packa upp allt!

                 Så var det slut för sesongen, vi fick ett bra avslut på en bra termin med underbara elever

                                             Dags för mig att sova nu, XOXO //Kissthefist
                                                                       Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0