30.05.2010

Vilken bra helg det här har varit även om det inte blev någon brännboll alls för mig under Yranhelgen men den hade lagom fylla, mycket skratt och underbara människor. På fredagen stoppade det tråkiga vädret en mysig grillkväll och tråkigt nog var också Vita björnen avständ för dem som inte btalat 400 kr för inträde till kajen så då gjorde jag och Hanna stan ist och gratislyssna på både Haddaway, Johnossi och Slagsmålsklubben. Jag är så glad att man inte betalade för att gå dit, tydligen så tyckte de som var där att det var pengar åt skogen.

På lördagen var det Corona, såklart när Timbuktu och Promo spelar. Tyvärr är jag ju duktig att virra bort mig på min egenhand och då var vi ändå ett stort sällskap, tur att jag lyckas ha kul ändå! Dessutom hitta jag de flesta i slutet, om inte det hitta mig dvs haha. Synd bara att det inte fotades något under lördagen, hade varit kul att se.

Idag så är det ju morsdag som jag hoppas ingen har missat men kanske framförallt Elsas födelsedag! Nu har den skönna donnan sina 18 år fyllda och stod för en riktig kalasmiddag aftonen i ära. Tiden bara rann iväg och jag tror att jag har ätit mat för en vecka nu. Sedan så har jag ramlat för första gången iår på cykel, pinsmat nog när jag skulle gå av den... Värsta var att jag typ tippa men orkade inte kämpa emot så nu är jag full av blåmärken haha. Det som återstår nu är hets skrivning, sista rycket för att få klart det tills imorrn. Får se hur det blir med den saken..


Mitt alterego Maudis .

Det finns totalt två personer som heter Ekorre och två som heter Iller i hela Sverige

Och jag försökte inte ens...





Ända bilden från lördgen, en dragen jag på toaletten



Den förföriskt goda tårtan jag bakade till mamma som hon absolut är värd! Hon fick mer än bara en tårta också ska jag tilläga :)

Elsas mogna present, vald med kärlek

Min stackars fot efter cykelolyckan, det såg värre ut irl + att den är svullen nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0