02.05.2010

Maj är här, snart sommar. Vad fort tiden går. Iaf så var det valborg i fredags och den firades hos Hilda men har inga bilder därifrån atm så det får vänta. Roligt var det iaf även om jag hade lite klädkris. Jag är fortfarande lite förkyld men hoppas den är borta till helgen då jag åker till Sthlm m familjen. Andreas har högvakt då så vi ska titta på den och jag hoppas hinna med lite shopping också när man väl är där nere.

Jag fick hem min beställning från Nelly nu i helgen också, förutom ett trasigt halsband och ett förstort linne så är jag nöjd. Även om jag inte är helt hundra vad jag tycker om nätskorna så är det iaf väldigt bekväma. Får se om jag beställer något mer också men man har gratisfrakt.



Nu ska jag återgå till lite UF-skrivande och lyssna på musik. Här är ett exempel på vad jag lyssnar på ikv:
Elias & The Wizzkids – Mr Right Guy
Lee Dorsey – Give It Up
Jace Everett – Bad Things - Soundtrack Version
Simon & Garfunkel – Cecilia

xoxo//Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0