Grattis!

Till min gulliga far som fyller år idag!<3 En riktig inspration, jag tror det är sant att man väljer partner efter föräldrar för jag hoppas iaf att jag hittar något så förvirrad och rolig man som min pappa =)
Själv hade jag bakat parliner och sen fick han massa kakor osv, favoriterna!


Grattis pappa!

Sen ska jag även passa på att gratta min gamla vän Petra på hennes 18-årsdag! Dock något i efterskott (fyllde år den 19 mars) eftersom jag var helt uppslukad av UF-mässa just då så försöker jag gott gra det med ett blogg-inlägg ist. Jag insåg sen att jag har ju kanppt några bilder på min bärbara dator så det fick bli en från facebook ist ;) Om någon nu inte skulle se det så är vi power puff pinglor så alla vet.


Grattis gumman, det fistar vi för! :*

//Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0