Förväntansfull!

Yes, imorrgon blir det då premiären av Alice i Underlandet, av ingen mindre än Tim Burton. Jag tror verkligen på den här filmen, 3D-effekterna verkar grymma! Sen så är valet av skådespelare inte dåligt heller, det är ganska kul att Burton har som sina favorit skådespelare som han väljer att anlita om och om igen. Tex  Jonny Depp
som ex även är med i Edward scissorhands, Corps bride och Sweeney Todd.






Sen så beställde jag även hem två par skor från Nelly ikv, alltid lika roligt med skor! Får bara hoppas att de passar nu också, så jag har något snyggt att dansa i under Färjan mm ;)

Amanda High Heel SEK 399, Stockholm Design Group - NELLY.COM San Francisco SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM 
Just det! Köpte en underbar liten handväska idag och ett par sulinlägg. Det var typ partfeet så man slipper känslan av att det brinner i fötterna av sina klackar vilket jag verkligen behöver för mina främre fotsulor som känns nästan helt domna efter en hel dag i klackar.

Nu ska jag skynda min att somna, hade igentligen tänkt varit i säng vid 22.00 men det gick ju sådär... Fastnade framför Bourn Identity med Matt Damon. Han måste vara jordens sexigaste person i den filmen! Kanske därför Bourn-filmerna hör till mina favoriter *tihi*



//Kissthefist


Kommentarer
Postat av: Josefin

snygga skor Amanda!

2010-03-03 @ 13:00:13
URL: http://www.nattstad.se/sedlacek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0