24.03.2010

Idag är det lillördag, hurra!

Nu sitter jag på skolan och väntar in dagens två sista lektioner, sen blir det spelarmöte med Röbäck! Men det känns lite konstigt för mig att fara eftersom jag bara varit med på en träning, jag är inte ens säker på om jag kommer att fortsätta. Fast det känns skönt att ha riktig träning igen och sen så ska nya tränarna va snygga också *hehe* ;)

På kvällen ska jag ut och äta med familjen för att fira nyfyllda pappa! Hoppas på sushi. Jag och mamma var ute och käka sushi på Sagami(?) nu lördags, 11 bitar -riktigt gott! Vi avslutade midddagen med en latte på Waynes. Riktigt gott! Fast nu när jag känner efter så är jag inte så sugen på det atm grejen med tex kinabuffé är att man blir så snuskigt mätt så man vill spy efter åt. Äsh, jag låter pappa stå för väljande så slipper jag oroa mig.




Nu ska jag tagga fredagen, då blir det bio med tjejerna från klassen. Shutetr Island, haha kommer inte kunna sova sen på kvällen. Gud vad jag längtar tills jag får reda på filmens twist som alla pratar om!




Ja, en grej jag glömde ta upp är ju att soundtracket till Glamorama nu finns ute på Spotify! Roligt, för mig iaf så har låten fatsnat i mitt huvud efter alla intron från programet.

Freja – Up And Away (Glamourama) - Radio Edit

Nu ska jag räkna matte!
 xoxo// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0