06.03.2010

Idag så hade ingen mindre än min egen mamma födelsedag! Men av respekt för min mamma kommer jag inte avslöja exakta siffran på vad hon fyllde :)




Så idag har inte helt oväntat dagen gått åt till att fira mamma och var vi bla ute och åt ikv, hela familjen på La Garage. Kvällen till äre kände jag att jag skulle våga prova mer färg runt ögonen och det blev faktiskt riktgt snyggt om jag får säga det själv! En enkel lila ögonskugga men det gjorde sig bra och tycker att den gjorde pricket över i:et för min annars rätt grå:a outfit.





Första gången där för mig men det var ett trevligt ställe. Förutom att jag fick väldigt ont i magen ett tag, troligtvis pga det alkoholfria vinet(?) men i övrigt bra. 



Smaskig förrätt. Ser du vad det är?


Mmm musslor! Plus att man fick jätte goda, home made, pommes på sidan. Klar favorit.



Till huvudrätt hade jag tänkt att jag skulle pröva det vegetariska alternativet honungsstekta svartrötter men men måste säga att det här var bland det äckligaste jag ätit! Jag tål verkligen inte söt mat, plus att jag var så dum att jag valde den största portionen. Usch, det misstaget kommer jag inte göra igen. Satt verkligen där och försökte trycka i mig det för servetricen var så trevlig... 

Nu ska jag nog tvätta bort sminket och se en bra film tror jag som en skön avslutning på en trevlig kväll om jag inte fortsätter spana in Stilrobins blogg. Jag skiter i vad andra säger, han är riktigt snygg! Synd bara att han blondera sig, han var snyggare som brunhårig, och att han är bi då. Skulle inte orka känna konkurans från två håll! :( Sen får han inte ha mer skönhetsprodukter än mig heller!

http://stilrobin.blogg.se/


XOXO// Kissthefist
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0