Fixa brännan

Idag lämnade jag in min sista skoluppgift, riktigt skönt kändes det. Nu kan jag njuta av de två sista dagarna i skolan, inte för man riktigt kan räkna dem som skola. Imorgon ska vi spela bränboll och fika och på torsdagen så ska vi typ bara samlas för att säga hejdå. Tur att vi i klassen själva styr upp firande senare på dagen istället. ;)

Tyvärr så har jag ingen klänning att ha på mig! Jag hittar inget intressant alls på stan, funderar på att ta en klänning hemifrån som jag köpte på Smögen förra sommaren. Med ett par fina klackar så blir det nog bra.

Sedan var jag och Petar och solade ståsolarium. Det är mycket bättre än liggsolariumen då man kan få vita fläckar. Dock så kändes det jävligt jobbigt för mig som har klaustrofobi och avskyr små, speciellt varma utrymmen. Petar fick bokstavligen knuffa in mig för att jag skulle våga, haha. Egentligen så föredrar jag att inte sola solarium för jag tycker inte att det är bra för hyn men jag  var så blek att jag kände mig så illa tvungen.



xoxo//Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0