Sjuksjuksjuk

Är så less på att vara förkyld, på en fredag och allt. Missar Verrans födelsedagsmiddag och en krogrund, jävligt tråkigt. Ist ligger jag hemma, under en filt framför tv. Jag tröstar mig själv med lite te, godis och The Shawshank  Redemption. Vet inte hur många gånger jag sett den filmen men blir aldrig trött på den. Så himmla starka och intressanta människor, man kan aldrig sluta imponeras. Det är så fint hur fångarna blir lycklig över små saker som scenen då Andy spelar en slinga från LP:n eller när de får se en svartvitfilm, knappt en gång per år. Shawshank redemption är film som man ska ha sett innan man dör, iallfall en gång!



xoxo// Kissthefist


Kommentarer
Postat av: The friend nextdoor

Krya på dig! Glass i stora lass hjälpte för mig :)

2010-07-09 @ 23:40:56
URL: http://emmavonhausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0