Jaha

Så var man förkyld, igen. Fy fan, känns som rakblad i halsen och rösten är borta. Uselt. Kvällen räddades dock tack vare Spanien som seplade sig till final ikv! Spanien vs. Hollande kommer blir en match som bjuder på mycket spänning tror tror jag men tycker ändå att bägge förtjänade sina platser. Sedan var jag bara tvungen att dela med mig av en bild på min goda morotskaka, om jag får säga så själv. Hittils har jag bara fått bra kritik om den men ifs så kan man inte alltid ska lite på det när det bara är vänner och familj som har smakat ;)


Morotskaka som bjöds på igår under Urugay-Holland matchen

Lycka!! En match kvar till guldet

Puyol, kvällens enda målgörare


Holland, gillar gårdagens klack som visa sitt suport i oranga bygguniformer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0