Chill

Yes, nu börjar bitarna inför Storsjöyran falla på plats. Vi hade ett litet råd idag hemma hos mig gällade tält osv. Kommer bli kul med festival, speciellt när jag missa alla förra året pga jobb. Lars Winnerbäck, Kent och campingen tror jag kommer att vara riktigt bra.



Nu när förkylning äntligen börjat släppa så åkte poolen fram, min alldelens egen köpta barnpool. Älskar den! Helt perfekt att ligga/sitta och sola i. Medans man solar så är det gott med jordgubbar direkt ifrån trädgårdslandet.

Igår så bjöd jag på middag och inte vilken mat som heslt utan grillade kycklingspett! Väldigt nöjd med resultatet, speciellt eftersom jag inte hade något recept att gå efter. Jävligt synd bara att mamma och pappa åkte med kameran så mobilen fick stå för bilderna. Därför blev kvaliten lidande.



MAAT!! Vi åt klockan 23.00 ca, det blev en sen middag


Middagsgästen Petra


Kommentarer
Postat av: Petra

men oj satan så snygg hon på sista bilden var, verkligen fräsch!.... en jag håller med, maten var kanon god :)

2010-07-14 @ 13:55:40
URL: http://petrawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0