03.07.2010

Igår blev det lite shopping på stan med Anna och Hanna. Såklart fick jag ett par kassar med mig hem också. Jag tänkte att jag skulle hitta något fint att ha på mig ikväll men vet inte om det hjälpte så mycket för nu vet jag inte vad jag ska välja istället!




Ikväll så blir det först middag med familjen, eller after work  var det tydligen, sedan förfest och därefter bär det iväg mot krogen. Det här blir nog bra, om min manikyr bara ville torka! Usch vad stresad jag kännerm ig nu, har inte packat något eller fixat mig. Kanske dags att lägga ifrån sig datorn. Men inann jag går så ska jag dela med mig av lite bra musik som passar en sommarkväll. Syns på Droskan, tja då!


Xoxo//Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0