Plastikoperera?

Många ser plastikoperation svat eller vitt, antingen är du för det eller helt emot det. Själv tycker jag det är ok till en rimmlig nivå. Tex om du vill göra en bröstförstoring för man har små bröst tycker jag det är helt ok, du behöver  ju inte göra dem till dubbelH direkt utan kasnke bara gå från 65A till 65B exempelvis. Men det bästa är ju såklart att vara stolt och nöjd som man är! Naturlig skönhet kommer alltid vara både snyggare och vackrare än fejkad. Ex Jessica Alba är snyggare än Pamela, hands down om jag får säga som jag tycker.

Jag såg ett klipp på youtube då Hidie komentera sina "åtgärder" men jag tycker bara att det är sorgligt. Hon var verkligen mycket snyggare och speciell innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0