Kvarglömd på stan...

Tjatja!

Idag är det fredag, lovely, och eftersom det är de så unnade jag mig själv en sovmorgon och va inte på skolan förens 13.10, lagom till spanska provet. Huvva, det tänker jag inte ens gå in på.

Any how, sista lektionen (andra för mig) hade vi skidor. Rätt kul men är ju inte snygg efter, håret var ett kaos men jag hade ändå bestämt mig för att gå en liten snabbis på stan ändå. Jag hade gjort det jag skulle när jag stöter på Petra och jag blir erbjuden skjuts hem (hurra!), hon skulle ringa mig vid efter fem typ så vare bra. Toppen tänkte jag, då får jag tom en bussresa över om jag skulle vilja in till stan på kvällen. Vid klockan sex hade hon fortfarande inte ring och jag började ana att  hon inte skulle ringa vilket sög för min del då nästa buss efter fem bussen är åtta bussen! Sen stänger affärerna också så det var ju inte så mycket att titta på. Jag döda några minuter på Åhlens innan jag gav vika för hunger och gick och köpte mig en latte på Wayns. På väg ditthoppa Malin ut ur en bil som en trevlig överraskning, hon skulle köpa godis till fredagsmyset. Gú så avundsjuk jag blev, tur att hon var så snäll och bjöd mig på lite godis så jag blev lite gladare haha. Det var timeat att jag köpte en tidning idag iaf så jag inte behövde känna mig så mobbad ;P
Det drygaste avr ändå att jag var hemma vid halv nio, då är det försent att dra någon stans för alla har dragit och jag har ingen att bjuda hit för som sagt, då har man redan nått på G. Det får bli en chillkväll med brorsan som är hemma från sthlm ist.

Men jag kom inte tomhänt från stan, jag hitta en par riktigt fräcka solisar och ett par skor som jag är lite osäker än på om jag ska behålla dem lr ej? 


 
Solglasögon - Lindex




 Skorna från H&M, har som inte bestämt mig en men är lite fäst i dem ändå.




Just det, något jag ska tipsa om är nya upplagan av Chic. I den får man nämligen Loréals hårspray, StudioLine: Silk&Gloss. Fett värt för mig som behövde en ny flaska!

 Tyvärr är bildkvalitén inte dne bästa men mina mobilbilder måste duga så länge mamma o pappa har jameran nere i Sälen...

Nej nu ska jag ut och skotta snö *är så vuxen när jag har huset för mig själv*, lev och må// Kissthefist







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0