28.02.10

Nu är mammi o pappi hemma igen som ger blandade känslor. Det kommer bli skönt att slippa oroa sig för skjuts osv men kommer sakna att ha huset för mig själv. Men det är nog bra att de är hemma nu, har ätit alldeles för onyttigt den här helgen -Usch! Cidd, dricka och massa snabbmat, jag som skulle äta nyttigt och veg. Gick ju sådär ;)

Just nu är det så himmla typiskt också att när man väl ska spara pengar så hitta man hur mycket saker som helst som man vill köpa! Tex hitta jag massa skor, smycken och en läcker klänning på Nelly bl.a. 


I like fast hade helst sett en urringning på den också men om jag inte minns fel så hade den det på ryggen och det är ju ännu hetare.


Jag har letet ett par leopardklackar också men får se hur jag  gör, känns tråkigt att ha både sneakers och klackar i leopard ;P Men tror att kilklackarna skulle göra sig snyggt till min svart shortsdress en skön sommarkväll. Mmm vad jag vill ha värma nu!




Åhh vad jag taggar vecka 10, inte bara för Åre (kommer bli kung) utan också för att då börjar Svenska Hollywood Fruar, säsong två!! Kan knappt vänta




Här är en liten repris på min favorit av de tre fruarna från första säsongen, Maria Montazami.







A just det, det här har jag att se fram emot i vår...

  1) Mars -  v.10 drar vi ett gäng till Åre!!!
 
2) April -  Den 3:dje fyller jag  18 i Borga 
                                                                -  24-26 är det 100% Partykryssning för mig och Petra som gäller, Woho!
                                                 3) Maj   -  Då drar jag och Josse till Cypern, Aiya Napa i en vecka innan skolan slutar så vi blir bruna         
                  och fräsha ;)



Så det är ju bara att börja leta sig en Bikini nu, försöker hitta en härlig rosa som gör sig så himmla rätt till en snygg brunbränna.

Nu ska jag försöka rycka upp mig ur min lilla lazy-svacka och göra klart min argumenterande analys till svenskan. xoxo//Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0