18.02.2010

Huuh, jag förstår inte varför de har det så kallt på biblioteken. Sitter där nu och fryser i ett försök att få lite skola gjort, det går dock inte så bra. Istället leker jag med håret och kollar vodka mm på taxfree. Idag har jag varit på en mässa med skolan om utbildningar och karriärer. Det var riktigt trevligt, trots den iskalla promenaden dit. Jag fick faktiskt några spännande tips på bla studera utomlands och som hudterapeut. Det hade varit ritkigt kul att få studera antingen utomlands som tex London eller Sveriges egna storstäder som Göteborg, Stockholm eller Malmö! Sen så blev vi matade med både popcor, godis och massa annat. Tex stressbollar och tandborstar ;)
Hmm, jag funderar på att packa ihop snart och leta en klocka istället. Skulle vara skönare om jag inte hade min stora och tunga trunk att släpa på...
Just det, köpte en mascara igår. Har ju egentligen min andra från Loreál + nån vattenfast  osv men den är så besvärlig så ville testa en ny plus att jag fick min på extra pris. hehe.

 

Använde den idag, oväntat bra då jag egentligen hatar gummibortsar. Kanske lägger upp en bild senare hur den ser ut på.
Igår så gick jag även på bio med Josse och såg Snabba Cash men tyckte faktiskt inte den var så bra. Tur att Jonas är så snygg att man hade lite ögongodis iallafall ;)
Nu måste jag fokusera lite på skolarbeta innan min dator dör helt.
xoxo//Kissthefist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0