Lucia

Vad fort tiden går, idag är det Lucia. Tråkigt nog blev det inget Lucia tåg för mig men däremot så har jag bakat egna lussebullar helt själv för första gången och tittat på gamla bilder på mig som lucia. Hahah åh gud så söt alla var!

Förutom julbak så har jag gjort i ordning priserna för julavslutningen som vi ska ha nu på torsdag med pingisgrupperna. Ojjj så mkt godis jag har köpt och ändå så blev påsarna små. Tur att vi har fika och ännu mer godis att bjuda på! Tur vi bara har sånna här avslutningar 2 gånger om året, annars skulle våra elever rulla fram eheh.







Jag som Lucia vintern 95


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 02:21:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0