En julig helg

Detta är därför man ska uppdatera oftare, blir så långt inlägg om man vill ha med bilder från hela helgen. Jaja, på fredagen var blev det klassmys. Vi var tyvärr inte överdrivet många från klassen där men vi kan säga att det var intimt istälelt för lite folk, haha.  På lördagen var det julmarknad och vi sålde slut på allt efter halva tiden! NICE, tack alla trevliga människor på Forslunda! Mössan är från Åhlens till er som undra, vi fick många snälla komplimanger så tacktack. På kvällen var det bara att spänna upp bältet då det var julbuffé och julkonsert på Strömbäck med familjen. Kvällen var över förväntan faktisk, börjar väl bli gammal (tråkig?) nog för att uppskatta sånt.

Vad har jag gjort idag så här på andra advent då, jo jag har skrivit klart min önskelista! Hoppas mamma och pappa är generösa iår och faktiskt läser vad som står på listan så jag slipper att få tandborstar och ordlexikon mer...

Julmarknad





Strömbäck





Kommentarer
Postat av: malin

HAHAH amanda det är tredje advent!

Va fin du var i röttläppstift sääxylady :D

2010-12-12 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0