Bor ni ihop...som lesbiska??

Haha, ja snart har man hört det mesta. Efter varje träning med pingis truppen så har vi alltid en samling innan vi avslutar träningen. Då har man också tillfälle att få berätta något kul osv, tex om man ska utomlands. Ikv helt från ingen stans så var det en som undrade om jag och Emma bodde ihop. Innan vi hann svara så hör vi Calle i en låg , lite chockad stämma, -som lesbiska?? Hahah, jaha liksom vart kom den ifrån? Men svaret är nej, jag och Emma bor inte ihop och vi är inte lesbiska. Sorry girls, eller är det jag som missar något?

Sedan kan jag berätta att jag har haft en riktigt bra hår dag idag! Det har varit bouncy och lent, och jag har inte ens gjort något. Hurra, varför är inte alla dagar så?


Bouncy hår, with mjukis
 
Bouncy hår, with flanell. Mitt hår passa till allt! haha



Tycks, gör lite Kissie stuk. Visst är det het???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0