10.08.2010

Nu är det gjort, igår vare vi ett litet gäng som såg The human centipede. Visst var den lite äcklig och man var rädd ibland men inte så att man skulle spy när man såg den! (Spoiler alert!)Den kändes lite för orimlig för mig, en kille med så hög utbildning och duktig innom kirurgi borde veta att två personers avföring inte har tillräckligt m näring för att livnära en tredje person! Bla...

Idag blev det  en runda på stan med Anna och jag fick givetvis med mig några fina saker hem också. Efter shopping och pankakor så var vi ett gäng som titta på Tove Styrkes Skansens framträdande, hon var jätte bra. Jag blir lika sugen varje gång att åka till Sthlm och se det IRL så att säga, när jag ser Skansen på tv. Det måste göras innan jag dör iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0