Sommaren är slut

Nu känns det verkligen att sommaren är slut, det är mörkt, kallt och träden börjar sakta men säkert byta färg. Men med hösten kommer också pingisen och ikv hade vi vår första träning med fortsättnigsgruppen. Det låter kanske lite motsägelse fullt när jag säger att jag är sjuk och därför stannar hemma från skolan men åker ändå till jobbet på kvällen. Fast där är jag bara en timme så då går det bra, plus att jag mår bättre nu. Så SP3CF, ni behöver inte sakna mig imorgon! Dessutom får man en sånn energi av att vara där! De är helt underbara, små glädjespridare.


Pingis är inte bara för tjocka töntar!


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: dom hittade jag i en liten butik i sundsvall fakitskt! :) salt tror jag den hette.

2010-08-31 @ 23:12:51
Postat av: Petra

JJo det är det ;)

2010-09-16 @ 13:40:33
Postat av: alice

Gillar din blogg, annan känsla än bloggare som Kissie och Dessie. Något speciellt över den, fortsätt blogga mer!

2010-09-21 @ 08:47:26
URL: http://thefuckedup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0