Silver

När vi var i Östersund i helgen så var vi in och tjuvladda min mobil på Indska en snabbis och så kan jag inte lämna butiken utan att handla något. Stackars Jossan och Petra fick sitta och vänta medan jag gick igenom hela butiken men så kom jag där ifrån med dessa tre skönheter.


Nu ikv så har jag suttit och satt ihop egna skor på Nelly, rätt kul faktiskt. Påminner mig lite om sims ;) Så här blev resultatet:

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0