Måndagmåndag

Idag så tänkte jag och Hilda lira lite tennis efter jobbet men när vi väl fyllt termoskopparna m kaffe och kört dit så är ju såklart tennisplanen upptagen! Två grabs ockuperade banan. Blyga och ofixade som vi var ville ingen gå fram och be dem flytta på sig men tillslut gick jag farm för att fråga hur länge de hade tänkt spela. De såg inte så snygga ut bakifrån m deras inte så muskulösa ryggtavlor men såklart hade jag fel och där står jag i min fulaste Prolympia overall och luktar ko sedan jobbet... De hade ett set kvar men jag har ju ingen aning om hur lång ett tennis set är (själv är jag nöjd om jag får över tio bollar i rad) utan får förklara att jag är lite ny på tennisfronten och frågar om de kan vara lite mer specifika. En konstig blick och ett svar på 40min så kan jag skynda mig därifrån. Hade inte tänkt föreslå att vi delar plan, jag saknar game om vi säger så ;)

Istället tog jag och Hilda våra koppar kaffe och njöt av solen på den lokala stranden ist, ytterst trivsamt! Tennisen tar vi igen en anna gång.



När jag ändå la över bilder från mobilen så hitta jag några misslyckade bilder från i fredags. Det var en rolig kväll med ett skönt gäng och när man kan få ta limo framför taxi till krogen så säger man ju inte nej.



På väg till krogen, jag var faktiskt inte så skabbig som jag ser ut som på bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0