Äntligen söndag!

Åh, så dåligt man kan må. Är så glad att det är söndag så man får vila upp sig. Det blev lite väl mkt alkohol i helgen och känner mig lite trött efter inte så mycket sömn på tre dagar. Dessutom har jag fett ont i halsen och ingen röst men illamåendet och huvudvärken är så gott borta nu. Men hade jag roligt också, hitta en ny favorit öl på Pipes och fick ett tillfälle att använda min blåa kavaj.



Nu idag när jag låg i soffan, lite halvdöd och tyckte jätte synd om mig själv som mådde så dåligt och samtidigt hade två föräldrar som skällde på mig konstant sen jag kom hem så fick jag lite perspektiv när jag såg dokumentären, Katie - En förlorad skönhet. Så himmla gripande historia, ville se den när den gick på tv här om veckan men missa den. Se den!
Före                                                               Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0