Andra skoldagen

...Blev för mycket så jag stanna hemma idag. Eller inte, det berodde mest på att jag vaknade m ont i halsen och missade bussen, måste ha varit ett tecken. Gårdagen var fine, kul att se alla igen men den var lång!! Jag har ett helt år kvar gå i skolan (även om jag säkert kommer sakna den när jag gått ut) så en dag hemma tycker jag att jag förtjänar.

Nu när jag blev hemma så var jag dum nog att dricka upp mitt förberedda termoskaffe så kunde inte somna om, ist fick jag tid till att begrunda olika saker och ting. Typ som framtiden och mitt hår. Jag vill så himmla gärna klippa mig kort! Tycker det är så jävla snyggt och är så avundsjuk på alla som vågar. Tyvärr hade en sånn frisyr aldrig funkat på mig, skulle få tantkrull på håret och är alldelens för lat för att styla det. Orkar inte ens platta luggen på morgonen... Men man får ju alltid drömma!




Leker med tanken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0