Slut på ledigheten...

Det känns riktigt bittert att återvända till skolan imorgon, hade lätt kunnat varit ledig en vecka till! Over all har det varit ett riktigt skönt lov som gick väldigt fort men tiden gör j udet när man har roligt! Det blev några sköna dagar i Borga, stan, vänner, mys och några trevliga utekvällar. Det kommer väl några bilder på det men just nu måste jag nog sova om jag ska orka vara trevlig imorgon i skolan.

xoxo // Kisthefist


Min älsta bror Anton följde med, tyvärr inte Andreas som fick vara kvar i Sthlm hos hästarna.


Farbror, faster och bror


SOL, äntligen!


Min kusin Ingela och är dessutom stolt mamma till Gry


Åhh, tror inte att det finns något sötare barn!


Jag passar på att njuta av solen medan jag pimplar

 
Älskar den här bilden, den är så rolig och gullig! Gry ser ut som en yttepytteliten skoterförare fast det kanske bara är jag som ser det, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0