Påsk i Borga

Glad påsk i efterskott! Jag hade tyvärr inget internet när vi var uppe i fjällen så jag har kännit mig väldigt vaskuren från omvärlden men det var roligt att komma hem till lite gratulationer på fb efter min födelsedag nu i lördags. Lite besviken är jag på vissa som INTE har grattat mig ännu, ni vet vilka ni är, men tänkte att jag ger dom iaf tills lördag på sig ;)

Haha nä men jag har haft det väldigt bra, lyckades tom bränna mig i ansiktet riktigt väl så nu är det väldigt rött och ömt men det blir bättre hela tiden.

Eftersom jag inte hunnit fixa med alla bilder än från årets påskäventyr så  orkar jag inte heller skriva så mkt mer, får uppdatera lite bättre sedan. Petra har lurat ut mig på en promenad ikv då jag skrämde lr skrämdes ihjäl av min granne och hans flickvän som ocksåvar ute och gick. Men faktiskt, vem är ute och promenerar efter ett på natten?!



Såklart bidde he myche skoter... ;)


Mitt üüübersöta kusinbarn Gry!


Borga<3

Nu måste jag verkligen sova om jag ska orka packa upp imorgon.
XX / Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0