Lepard

Okej, nu har jag suttit och målat mina naglar alldelens för länge! Får se det som min  förtjänst efter två kvällars intevsiv plugg och två avklarade prov. Skönt att ha det gjort. Nu är det kryssningen som jag ska förbereda mig inför. Bussbiljetterna är bokade nu, är pirrig i kroppen av spänning!

Som ett steg för att förbereda och göra mig i ordning för kryssningen så ingår det att fixa naglarna så det har jag iaf fått gjort idag. Hoppas bara att de håller nu tills helgen.


Jag började med mitt superkitt jag fick av Josefin när jag fyllde år. Först tvätta jag händerna med en speciell tvål, smörjde in med lotion och fila. Naglarna blev jätte blanka bara av att fila dem!




Slutligen lackade jag dem och jag är nöjd med resultatet. Tvärr orkade jag inte ta bort nagellacksresterna nar jag tog bilderna men det får man leva med. På sista bildden syns också min ring jag handla idag. Klassisk ring som funkar till det mesta.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jävlar vad snygg ring :) vars har du köpt den? :)

2010-04-21 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0