Idag far jag!

Det är bara en frågan om timmar nu innan jag far till Sthlm som första stoppet innan kryssning på lördag. Det blev lite kaos under kvällem då jag insåg att man är tvungen att ha pass för att kunna gå på båten och mitt hade gått ut för ett år sedan! Inte så smidigt så jag ska vara åtta hos polisen imorgon och köpa ett tillfälligt pass så jag får traska runt i Riga.

Höjdpunkten idag var när min söta granne, barndomsvän och kollega, Emma kom förbi med en sen födelsedags present och så hon ace:a den! Jag blev så himmla glad, inte nog med att hon lyckades pricka in mitt absoluta favoritgodis utan hon hade dragit fram en bild på oss när vi lekte som små! Aww så hjärtat smälte, tänk att man har varit så söt en gång i tiden.


Packat och klart, allt man behöver! Nästan iaf... OBservera tandborsten och deo:n Malin!


 Fick med bakis inför kryssningen också, Emma är så omtänksam :)


Emma til vänster och jag till höger och vi var kanske fyra-fem år på den bilden?
Älskar mössor som vi hade, min hade en boll på toppen.

Vi hörs efter kryssningen, xx //Kissthefist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0