Glimtar från18 årsdagen

Jag har inte laggt upp några bilder från min födelsedag i förra lördagen men hade inte hunnit fixa bilder tidigare, ska passa på att säga tack till Malin som var snäll att snicka några till mig från krogbesöket :) Såklart var jag inte bara på krogen utan jag körde en 10 mils skotertur dessutom från Borga, till saxnäs, till Klimpfjäll och toppstugan hann vi bland annat så jag fick minsann ut det mesta av dagen.


Jag fixar till mig på kvällen och min kusin håller mig sällskap


Sköna brudar

En varm drink, nytt för mig men den var god och stark haha

Malin

Lova

och lite vin(smurf) läppar på det

Jag är så himmla party av mig


Det var en riktigt bra kväll men pricken över i:et var ändå mitt första gurkträd som jag fick av Malin och Lova i födelsedagspresent. Den var så fin att man knappt våga äta den!


Typ det finaste gurkträdet någonsin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0