Favvo filmen

De som känner mig vet att jag gilalr Hugh Jackman och det har jag gjort ända sedan Van Helsing, en av mina favoritfilmer i 3:an-4:an. Såklart blir jag ju glad av att Sexan visar den ikv men när jag nu sitter och tittar på den så inser jag att den kanske inte var så vattentät jag trodde men den är rolig att titta på iaf! Sen är ju Hugh väldigt snygg också vilket såklart väger upp.




Sen tänkte jag passa på att berätta vilken duktig dotter jag har varit idag, inte nog att jag lagade middag åt familjen när jag kom hem utan jag bakade en kladdkaka till pappas väg-möte ikväll så du skulle ha något extra att fika. Vuxen poäng till mig.



Filmen börjar igen, måste gå! xoxo// Kissthefist


Kommentarer
Postat av: H

Vilken man!

2010-04-14 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0