Startar på ett nytt blad

Nu blev jag less på min b-iga blogg jag hade innan, insåg att en riktig blogg är både enklare och smidigare.

Idag är första dagen på lovet, lovely. Det firas med en slapp dag framför tv tsm med datorn, måste ladda upp inför kvällen ;) Då blir det fest, ett release party om jag inte misminner mig då Fristad ska släppa sitt första album! Stor grattis till dem. Innan ska jag dessutom på julfika till sammans med familjen hos en vän till dem så lär bli sen till förfesten men det är smällar man får ta såhär in för jul!

Nu får jag bara hoppas att min pappa kommer ihåg att hämta ut mina skor som jag velat sedan de kom ut men inte beställt fören en vecka sedan. Skulle vara kul att få ha på mig dem ikväll :)


Köpte dem i storlek 38, hoppas de passar!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0