20121010

 
Idag så var det exakt ett år sedan jag tog mitt körkort, hurra för mig! Är så glad att den tiden är bakom mig. Var så himla rädd för att köra bil men min pappa pushade mig på ett kankse inte så pedagogiskt vis men snarare väldigt effektivt så det gick ju vägen endå! Måste faktiskt säga att livet är så mkt smidigare m körkort så jag får väl tacka pappi som satt där i bilen med mig.
 
Dagens nöje denna stora minnesdag var att jag stötte ihop m några trevliga vänner som jag senare for och såg på basket m. Oj vad grabbarna kunde lira, white man can jump! Kul att vidga ens vyer från mestadels fotboll och pingis ;) Men nu ska jag tacka för mig och börja bege mig i sängs, ska upp tidigt imorrn för en lägenhetsvisning bla. Håller tummarna för att den är allt jag hoppas på! (Dvs fyra väggar m golv och tak, är inte så picky atm)
XX
 
Haha asså underbara Hanna, omöjligt att inte le när hon är med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0