Vad gör du vid 01.00-02.00 tiden?

Själv så bakar jag bröd! Hade ingen jäst tyvärr så fick trolla m bikarbonat o bakpulver men det gick och blev tom gott. Lr så var jag kanske bara väldigt hungrig på en nattmacka ;) Men nu hade jag ändå tänkt gå å lägga mig, ska upp på lunch imorgon, så kul det ska bli! Xoxo




När jag liks är inne på ämnet mat så kan jag ju visa min goá hamburgare som jag gjorde själv till min lunch här om dagen. Och med det så menar jag att jag gjorde själva hamburgarbiffen själv på köttfärs, kryddor mm. Pomesen är sånn där fryst så där kan jga inte ta cread, brödet var också köpt men jag valde pålägget själv till burgaren! Kom igen, lite ambitiöst ändå att göra burgarbiffen själv? ;)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så himla duktig du är Amanda! Kan vi träffas någon dag snart???

2011-11-11 @ 11:05:05
URL: http://pauline.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0