Såå, melodifestivalen

Jaha, nu har jag äntligen sett melodifestivalen. Känns som man måste se ett avsnitt av det iaf och då valde ju jag och Nea rätt som såg finalen. Kan ju inte påstå att jag blir direkt stolt över svenska låtskrivare och artister när jag ser progamet. Men av de som tävlade så tippade vi och valde ut en favorit. Lotten föll på Danny men tyvärr så vann ju inte han som vi hade hoppats utan Sveriges svar på Rydback korsat m typ N*sync, dvs Eric Saade tog hem det ist. Det var ju ingen Manboy som han ställde upp med iår men man får ju hoppas att hans utseende håller i Europa också.

Ussch, känns fett otaggande att det är söndag imorgon och sedan skola. Så mkt man måste ta tag i, vill inte. Nu ska jag se Solsidan innan jag ska sova och glöma plikter för en stund.

Xoxo


Danny

Eric Saade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0