Ett besök på golfbanan

En lazy söndag, lovely precis vad jag ville ha. Jag tog sovmorgon, kaka till frukost och sen en trip längst history lane när jag gick igenom gammla papper och skolböcker från högstadiet. Vilken ambitiös ung dam jag var, saknar lite de dagarna eller kan det vara pga att man inte alls vet vad man har att förvänta sig i framtiden vilket gör att det gamla känns så tryggt? Senare for jag och mina föräldrar på en cykeltur till Sörfors Golfbana, det väckte tanken på om man skulle kanske ta och skaffa sig ett green card. Why not liksom, funderar på att åka tillbaka och pröva lite och se om det är roligt. Nu ska jag komma ifrån datorn och fixa lite efterrätt tror jag, hela familjen är sammlad för en gångs skull. Ha en fortsatt skön söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0