The monkey on your back is the latest trend

Vilken speckad held det har varit, middag, krogen, spelkväll och shopping mm. Idag så har jag haft en riktigt underbar söndag men en superfrukost fixad av malin som njöts tsm av Solsidan sedan bar det va mot Iksu Spa och familjemiddag till ära av min äldsta bror Anton som fyller 23 nu på onsdag. Vi var dock tvungen att fira det ikv eftersom jag är borta då, är ju nämligen i Stockholm v.6!

Måste visa mina skatter som jag köpte i lördags när jag var bakis och äcklig. Visst är tavlan underbar, bätter än ett akvarium att titta på! Måste bara hitta den ultimata platsen att hänga upp den på nu. Innan halv åtta hos mig, som jag och några vänner ska dra ihop, så måste den vara på plats så mina gäster har något vackert att vila sina ögon på (förutom maten då) ;) Förutom tavlan så köpta jag några träbokstäver som jag skulle ha gjort tidigare men aldrig blivit av och en vinkylare, varför inte liksom?

KÖPT


En välbehövlig vinkylare, inte tänkt som accessoar till rummet kan tilläggas



Apple of my eye, visst är den fin? Blir så himmla sugen på livet när jag ser den


och ett litet ledord i vardagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0