Home alone

Hemma igen, förkyld och pank men rik på minnen och glada stunder! Kom hem i söndags men den dagen var fort förlorad då jag tog igen många timmars förlorad sömn. Fast jag kom hem till i princip ett folktomt hem så min päron är åkte till The States när jag var i Sthlm. Skypa lite med mummi idag som berätta hur bra de hade det i Vegas där de bränner huskassan men jag är inte bitter, inte alls... ;)

Oj så mycet fina saker jag hitta där borta, köpt nästan lite mycket men försöker intala mig själv att jag är värd det som forfarande lever med min monsterförkylning. Mina stackars resekamrater Malin och Sofia blev tyvärr också de drabbade av mina baciller och är förkylda nu. Får baka kakor sen som ursäkt eller något för mina hemska baciller. Jag hade gärna lagt in lite bilder på vad jag köpt men mina älskade föräldrar drog med kameran så blir utan bilder. Som tur var så har Malin en kamera som vi fota med under vistelsen i Sthlm så ni kan få se hur trevligt vi har haft det! Detta är bara första delen, blir så mkt annars. Vi knäppte lite över 200 bilder så måste sålla lite. Men jag ska inte sticka under stolen med att det var mycke väntan inblandat också. Tex när vi kom fram så fick vi vänta från ca 07.00 till kl 14.00! Inte så nice, tror vi satt & timmar på café och döda tid i väntan på att vi skulle kunna hämta nyckeln till lägenheten. Det var hårt




Sofia powernapar

Härligt att vi lyckades time:a in snökaoset också. Man åker inte direkt söder ut för snö, inte vra det någon som visst hur man skotta där nere heller 


Käk för en kung!

Jag och Malin vet hur man softar och tjockar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0