Yalla!

Är det kaffe kicken eller malin som droppa nått i istet? Nobody knows. Men den stora frågan är hurvida jag ska palla corona ikv eller om man ska spara utgången till imorrn (går som sagt inge bra m vita veckan hehe). Corre hade varit kul men deras jävla trappor kan ju hänga sig så det känns lite skeptiskt faktiskt. Får se hur det blir...

Goda nyheter, fick min ring och klocka idag! Hurra! så fina, mkt nöjd. Klockan tickar lite högt men det kan jag leva med. Är så himmla less på returer och allt där till så att så länge sakerna sitter ihop får de duga! Föresten, var det bara Umeå som hade strålande sol idag? Hade inget emot att hänga på en parkbänk i dag på stan. Nej nu är jag sjukt hungrig också, dags för mat. Ciao!

Btw, detta måste vara nog en av de bästa låtarna. Mhh så jag diggar till denna, funkar på grillfest, chill, mys, fest - den funkar till allt! Ni vet väl vad man säger om bra låtar, klassiker dör aldrig. Gotta love it


Kommentarer
Postat av: LINN

tack amanda :) ses vi ute något i helgen?

2011-04-21 @ 22:54:34
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0