Det var en gång...

Det var en gång för länge sedan i ettan, två skoltrött och oseriösa elever som hette Amanda och Simon som fördrev lite tid i skolan m att skriva historier. Sådana man skriver en bit och sedan får en annan forsätta på meningen och skriva lite till innan man byter vidare. Detta blev resultaten...

Ekorren Theodora letar kärlek

Det var en gång en ekorre vid namn Theodora. Hon var extremt smal för hon gillade inte nötter. Däremot så gillade hon män men tyvärr var hon singel men hon hade en plan på hur hon skulle finna den rätta
Hon tänkte "Jag måste möblera min koja i skogen", Annars kommer stora stygga Amanda och tar mig.

10 minuter senare gick hon och fann en förlovningsring! Hurra, nu slipper hon betala för den. Men vart skulle bröllopet hållas?! Theodora gick av och an tills hon kom på att hennes kusiner Piff och Puff var präster i las vegas. Så bar det av till Las vegas för att festa loss. Men också för jobbet som nyligen erbjudits. Jobbet var att gräva sig under en bank och bryta sig in underifrån och bli rik.

Om det här ska gå så måste vi verkligen vara säker på att du inte är bög. Hon såg på ankan som badade i dammen intill och svarade. Klart jag vill gifta mig med dig. Jag är ju lesbisk!

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar!


Sagan om den förkrymta stensamlaren

Det var en gång en förkrymt men naturbegåvad stensamlare som hade en vän. Den här vännen hette Tjorvar. Fast han var inte så trevlig. Han åt alla korvar så dom andra fick gå hungriga så resten av invånarna gick ihop för att förgöra Tjorvar.

De tog deras högafflar och våldtog deras myrslokar och några andra djur... - SVEN, SVEN! ropar klassen. -Du får inte sova på lektionen, vrålar läraren. Om du gör det igen så är du bannlyst från nangiala för alltid! Tjorvar såg på byborna med tårar i ögonen. -Om ni inte vill ha mig här så går jag väl då. Han tog sin katt Lilja i famnen och traskade iväg. Byborna hurrade.

Ändligen kan jag sitta och slöa hela dagarna och äta onyttigt och leva livet, tänkte tjorvar. Och det kommer jag göra. HAHA sa den förkrymta stensamlaren.

SLUT!

Skrattar fanktiskt när jag läser dem nu, haha shit så trötta vi måste ha varit när vi gjorde dom här. Tror dock också att Jacob var m på ett hörn, any how så var det ett lite pinsamt men roligt minne som jag bjuder på haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0