See Mässan 2010

Ja, igår var det rosé och cigar -sweet säger jag. Dock så stinker min väska cigar nu! Helt otroligt vad de luktar alltså. Det var lite tungt att vakna imorse, speciellt när jag skulle vara 12.00 på torget för att servera kaffe och te för skolan på See mässan. Lite sen blev jag men hann med allt ändå och både kaffet och tet tog slut kan jag meddela. Riktigt poppis var vi haha.

Nu ska jag skynda och göra mig iordning för kvällens festligheter, det ryktas om poledance. Vi ser väl om det kommer upp några bilder ;)

Ha det så kul ikv så syns vi i vimmlet, Ciao!





Tack Mallan för bilder!


Kommentarer
Postat av: Malin

såg du föresten att joel, vår vinnare var med på en av bilderna? vilket sammanträffande :)

2010-09-25 @ 18:55:18
Postat av: Oh you know who!

sv: haha såklart jag klarade det, allt snack om att jag ville gå ut. PPFT, var ju aldrig seriöst ;)

2010-09-27 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0