Den hårda sanningen

Var bara tvungen att dela med mig av en tung uppväckelse som hände mig igår. Eftersom jag bara skulle till jobbet på pingisen igår så orkade jag inte sminka mig utan drog bara på mig mjukisdressen och drog. Tänkte att det är väl ingen vits att göra sig fin för nio åringar. men där hade jag fel. Direkt jag kom dit så fick jag en förvånad komenter att jag hade fräknar, vad svarar man på det liksom? En annan av mina kära elver räcka upp handen vid samlingen i början av träning och fråga chokat om jag inte hade något smink idag, vilket jag ju inte hade. Då sa hon, inte lika högt och nästan lite besviket, att jag såg gladare ut i smink! Haha, en liten vink där eller? Ja, det ska väl vara av fyllon och barn man får höra sanningen!


Jag innan läggdags och nej, jag sover inte i läppstift men det låg framme och ville pröva! Måste ju se om det kan va ett alt till i helgen ;)

Pusskramgodnatt


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah, barn är lite för ärliga ibland...



sv. haha ja precis:) men nu vet du! :D

2010-10-07 @ 17:12:53
URL: http://hannabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0