28.03.2010

Ahh nu är det mindre en helg kvar tills jag fyller 18, jag är nästan lite nervös. Men det känns faktiskt lite tråkigt att jag kommer fira min 18-årsdag i Borga. Det kommer inte finnas något att göra och jag som ville gå på krogen som mig själv på min 18-årsdag men jag får väl nöja mig med en skotertur ist..



Ja igår var det lördag och det blev ju inte som det var tänkt. Först var jag taggad på fest, sedan bestämmde jag mig för chillkväll, ume open, chill igen, taggad på krogen, inget legg --> tilbaka till chillkväll som blev chillfest med några böleäng/tegare. Tillslut blev jag övertalad så vi drog på 18-årsfest, synd bara att när vi kom så var dom sugna på efterfest. All over all så var det ändå bra, det roliga med fester i Sörfors äratt man träffar många man annars inte ser så ofta och fram för allt att man har gå avstånd hem ;) Dock så valde jag att sova hos Petra med resten av dom strandsatta stadsborna som inte hade någon skjuts hem ;]





Nu ska jag fortsätta måla naglarna och se på Top model, ny säsong -woho!

xoxo//Kissthefist




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0