NEEJ

Detta är tragiskt, att Schweiz vinner med 1-0 mot Spanien! Spanien är min topp tre av favvolagen och är inte de i final så är den knappt värd att se. Inte nog med att jag missade matchen när jag cyklade hem idag utan ännu ett nedslag var när jag fick höra att Torres har klippt sig kort! Han som var så snygg i håret :(

Favoriterna i VM 2010 förljer...

1. Guldfavoriten Spanien



2. Klart att det ska gå bra för England!



3. och Frankrike är givet
(Hade i vanliga fall satt Frankrike som två:a men Henrys hands i kvalmatchen drar ner dem iår)
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahha.. det var typ fest här igår pga vinsten! ;)



NEEEEEEEEJ jag tror jag dör lite, ha han verkligen klippt sig kort?!? fan heller att man hejjar på spanien då!

2010-06-17 @ 16:23:13
Postat av: Hilda

haaaaaaaaaaah kan ju bara påpeka att MEXICO spöade la france ganska hårt ikv

2010-06-18 @ 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0