Rack och örhängen

Då var det måndag och bara 4 dagar kvar tills kryssningen! Jag är både taggad och lite nervös men det ska bli kul att få använda mina nya klackar och sedan kanske jag och Petar hinner shoppa en sväng på måndagen också om vi inte är alldeles för bakis dvs haha.

Idag när jag fördrev tid på stan medan jagväntade på jobbet så hittade jag ett par jättefina örhängen från Glitter. Fast måste nog köpa till "öronhängsploppar" med som en platta så inte örhängen hänger för mkt och inte syns.




Efter en liten sväng på stan så var det pingisträning som gällde. Det roliga är att jag alltid är trött innan jag åkt dit men efteråt så är man alltid pigg och glad! Det är så kul att ha en massa barn som ser upp till en och att de tycker det är så himmla kul att spela pingis också! Ifs så kanske det beror på att jag och Emma är sånna grymma tränare, hehe. Jag ser fram emot hösten då vi ska följa med dem ut på tävlingar. Haha jag kommer vara helt vild, jag är den där tränaren som står och skriker på sidan på sidan och får hjärtattack av allt.

Nu litet skönt musik tips från det svenska 90-talet. Det är ett litet härligt intro på videon med lite försnack m låtskrivarna men det kan man skippa. Man kan ju undra varför inte Jim Jidhed vann men han fick ge efter för Carola med fångad i en storm vind (onödigt vetande) men han fick iaf en odödlig låt. Som en kontrast till Jims muntra toner är Placebo och deras cover på Running up that hill, alla som sett Vampire diaries känner nog igen den. Frågan är dock om Kate Bushs orginal är vassare än Placebos version?

  



xoxo// Kissthefist


Kommentarer
Postat av: ÅTERIGEN

Amanda mitt namn är P.E.T.R.A. Så länge som du har kännt mig så borde du faktiskt veta det nu. 2 inlägg på raken också. nu blir jag faktiskt ledsen på riktigt :(

2010-04-20 @ 00:25:09
URL: http://petrawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0