Pink

Idag fick jag nya, eller det riktiga gipset. Rosa och fint blev det nu, får se vilken färg det blir till nästa gipset om två veckor. Tyvärr är det lite smärtsamt men det som inte dödar det härdar. Lite mer ointressant har mina dagar blivit, har typ skavsår på händerna och tar mig inte upp och ner för det jävla trappen så tar mig inte runt så himmla bra. Energin är nere på noll och känner bara ett konstant behov av att sova. Vet dock inte hur jag ska klara av helgerna, att se på Let's dance varje helg håller inte för mig. Men sånt brukar lösa sig, nu ska jag äta mer onyttig mat, se House och bli tjock medans jag tycker synd om mig själv. Ciao!




Kanske egentligen inte borde titta på det här när jag ligger skadad själv. Det borde stå typ att serien kan medföra hypocondri, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0