Jag har shoppat!

 Idag har shoppat like a crazy person och da pratar jag inte om kladr utan om teknik! Wiiie, ar sa himla stoked! Sitter och skriver pa nya paden nu.Har dock inte lyckas fa de svenska vokalerna m pa tangentbordet, trots att jag har installt pa svenska tangentbord. Hmmm, mystiskt. Farligt m ny teknik, jag blir sa himla taggad att det blir svart att lagga ifran sig sakerna vilket har resulterat i att klockan ar efter tolv och jag ar fortfarande inte i sang... Ser fram emot morgonen dock for da ska jag fa upppleva min wake-up light for forsta gangen. Yay! Ah men jag har fan mkt kvar att lara m taben, frustrerande. Dock sa ar ju manualer for sucker ;) Sa far se hur lange jag kommer att kora pa den principen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0