Hello

Igår var det lördag, woopwoop. Har börjat m en fetsmart grej som jag ska sprida vidare till alla er vinälskade töser som mig. Ist för att köpa en hel flaska vin, 750ml, som man ändå inte dricker upp och måste slänga sen (för man är troligen på förfest hos någon annan lr så glömer man flaskan frame) så köper jag nu ist halvflaskor på 375-250ml! Så mycket bättre, lagom mäng dryck och så slipper man dra m sig en stor och odiskret flarra likt en a-lagare. Winwin!

Iaf! Den här ½vin anvjöt jag m mina fina, Petar och Josefin. Vi var i Josefins nya och såååå fina lägenhet. Är så avundsjuk på alla mina vänner och deras fina lägenheter. Går inte en dag då jag inte spanar efter en egen (och tillhörande möbler ofc ;-) ) Any how, riktigt bra hade vi det. Ska inte sticka under stolen m att det var en galet tjejig förfest, på rätt sätt. Vi är de där tjejerna som snubbar drömmer om att tjejer ska förfest, typ lite som Snygg, sexig & singel-tjejerna. HAh en sånn referens ;D Då släpper vi det...

Kvällen leverera likt oss. En favorit var öl m sugrör, varför inte liksom! ;) Ni som inte vara där vi var igår missa något, tur att det kommer fler kvällar så man kan se fram emot en favorit i repris!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0