Härliga torsdag

Vilken tjockis torsdag det har varit för mig! Har några vänner som kör fitnessmånad nu i september och undra om jag skulle haka på. Dock så känner jag mig själv och den livsnjutare jag är så det blir ingen fitnessmånad för mig. Gillar inte att känna krav på mig men framförallt så gillar jag socker och transfetter. Ska byta livstil när min kropp inte längre kan hantera min diet ;)
 
Det som gjorde min torsdag värd var att få spendera tid m Elsa och Hanna, riktigt fina flickor. Vi traskade runt på bildmuseet och avslutade det hela m kaffe. Så roligt det här m hur hemma blind man är, det finns ju faktiskt en massa roliga saker att göra förutom bio och bowling! Inte för att man ska hata bio och bowling men visst borde man gå på museer oftare än enbart på semestern? Hoppas ni har härlig torsdag ni med, nu ska jag börja förbereda mig inför morgondagen.
 
På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0