20120905

Fick en bra start på dagen då Samsung bjöd på hotellfukost. De skulle nämligen informera oss om deras nyaste lanseringa, nämligenen tab. Wow säger jag, gissa om man blev sugen! Fast jag hade ju tänkt köpa en nya dator innom  en snar framtid samt investera i en nice resa/en smärre lägenhet så vetta rackarn om budgeten räcker. Men drömma kan man ju alltid få göra!
 
Efter en lång jobbdag och en fet middag så unna jag mig en härlig ansiktsmask och nu funderar jag på att snart bege mig i säng, hade tänkt försöka fånga dagen imorgon. Så att säga ;)
 
Men först, lite norsk reggie!
Admiral P – Spinnvill
Admiral P – Følelse
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Alltså du är ju bara för snygg!

2012-09-06 @ 10:04:16
URL: http://pauline.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0